Deskripsi Perusahaan
Perusahaan yang bergerak dibidang supplier perhotelan
Deskripsi Pekerjaan
- Provide daily support to Director by managing schedules organizing travel, and providing necessary information - Compile, manage, and maintain important documents, including reports, presentations, and meeting notes - Manage communication with internal and external parties - Organize meetings, including planning agendas, providing materials, and taking minutes - Handle administrative and other tasks assigned by Director
Syarat Pekerjaan
- Diploma or Bachelor Degree - Work experience as a personal assistant or similar position preferred - Good communication skills, proficient in English - Strong time management with the ability to complete tasks within tight deadlines - Excellent multitasking abilities and the ability to work independently with minimal supervision - Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office and other productivity applications - Willing to commute to Jakarta utara
Tips Untuk Pelamar
- Jangan lupa sampaikan anda mendapat Info Lowongan Kerja dari LOKER JAKARTA ID
- Buatlah CV (Curriculum Vitae) atau Daftar Riwayat Hidup dan Surat Lamaran Kerja semenarik mungkin agar lebih mendapat perhatian HRD. Buat CV Cepat dan Praktis di BikinCV dan lihat juga Contoh Surat Lamaran Kerja yang baik dan benar.
- Ketika melamar lowongan kerja, anda tidak boleh membayar sejumlah uang kepada seseorang/ perusahaan. Jika ada yang meminta, Tolak Saja! Kemungkinan besar itu adalah sebuah penipuan.
- Belakangan ini sering terjadi penipuan kepada calon pencari kerja. Selalu berhati-hati dan waspada terhadap segala bentuk penipuan!